Poveste

Initial, am scris-o pentru cineva acum vreo 4 ani. Ii trebuia o poezie pentru nu stiu ce concurs asa ca eu nu am publicat-o pe blog. Acum dupa 4 ani, m-am hotarat s-o public si eu !

Se spune pe-undeva c-ar fi,
Un tanar ce iubeste-o fata.
Pleca acesta si-o gasi,
Pe tanara imbujorata.

Era frumoasa ca-n povesti,
Cum numa-n vise intalnesti,
Avea ochi dulci, dar totusi goi,
Intrebatori...si buze moi.

Iar el cu vocea tremurand,
La fel ca inima din piept,
Da liber fraului din gand,
Ce-l transforma intr-un poet:

"O, tu, preafrumoasa domnita, te rog
Sa fi doar a mea, pe tine te-ador,
Doar tu esti aceea ce-mi poarta noroc
Alaturi de tine as vrea ca sa mor."

Ea zambi, rusinoasa de fel,
Caci nu mai vazuse pe nimeni ca el,
Atat de frumos si-atat de galant,
La fel ca un print, din povesti, din Levant.

Plecara-mpreuna, erau doar ei doi,
Trecura si anii, cu vanturi cu ploi.
Acum doi batrani sedeau amintind,
De ea, Prefrumoasa, de el, cel timid.

0 Response to "Poveste"

Trimiteți un comentariu