Cu tine

De ochii tai stii, nu ma pot satura,
Si zambetul tau dimineata as vrea,
Sa-mi iasa in cale, sa-ncep ziua bine
Te vreau mai aproape, hai vin-o cu mine!
Plecam amandoi in lume departe,
Nimic nu conteaza cat timp mi-esti aproape,
Cu tine prin foc, prin toate as trece,
Cu tine as sta o viata sau zece.
Nu m-am schimbat, am ramas la fel,
Acel baiat venit din cartier
Dar vreau sa pun stop la tot ce-a fost rau
Ca binele tau e si binele meu.
Acuma contezi, doar tu, nu am alte
Vise, iluzii, sperante desarte,
Acum langa tine simt iar ca traiesc
Am doua cuvinte, sa-ti spun: Te iubesc!


Poate ma crezi... nebun daca iti spun
Dar vreau pentru tine tot ce e mai bun
O viata frumoasa si am o speranta,
Sa-ncep langa tine, cu tine, o viata.

Sa-ti spun in orice moment te iubesc,
Ceva mai bun, nu puteam sa-mi doresc,
Multumesc ca existi, atat am de spus,
Pentru tine voi tine mereu capul sus.


Trec zile si nopti, cu gandul la tine
Si dorul puternic de-a fi langa mine,
Trec zile si nopti in care astept,
Sa vi langa mine, te strang iar la piept.

Ar fi mai multe de spus, stii prea bine,
Doar tu mai contezi, acum pentru mine,
Si-o ultima fraza pe care zambesc,
Am doua cuvinte sa-ti spun, te iubesc !

0 Response to "Cu tine"

Trimiteți un comentariu