Guess who's back

Iata-ma dupa aproape 2 ani de zile ca am revenit. Stiu ca am mai avut vizitatori pe blog carora le sunt dator in a-mi cere scuze ca nu am mai postat nimic de atat amar de vreme, dar cum nu am mai avut legatura cu internetul foarte mult de aici si lipsa de activitate. N-am sa spun prea multe cuvinte acum, insa tin sa anunt, ca am pus pe internet o carticica, daca o pot numi asa. Poate va intrebati, ce cuprinde? Cuprinde o selectie din cele mai bune poezii scrise de mine vreodata si nu ma astept pe viitor la pareri de genul "Extraordinar" sau "Super", etc, ma astept ca cei care inca imi mai viziteaza blogul, sa dea macar un share, sa se bucure si altii de ele. Mai jos aveti link-ul de pe Scribd, de unde se si poate downloada. Ce faceti cu ele? Ca vreti sa ii trimitei persoanei iubite, fie ca vreti sa va inspirati...Enjoy!

Link: Rime Alese Vol. I

1 Response to "Guess who's back"

  1. Bogdan Andrei says:
    29 noiembrie 2013, 21:19

    M-a atins la corason, frumos, foarte frumos. Astept sa mai scrii, si sper sa nu te lasi!

Trimiteți un comentariu