Manifest (continuare)

Guvernul ne minte pe fata, e prostitutie,
Bagati-ai pula`n ea, halal de constitutie,
Care justitie, c-asta-i inchizitie
Si sa-i daram pe toti, e marea mea ambitie.
Ce dracu uniune, eu vad numai dezbinare,
Probleme sociale-n masa si dezinformare,
Promisiuni gratuite, ia copile-aminte,
Doar frig, sete si foame, asta se mai simte,
Pun pe foaie, la bataie, planu meu de-asalt,
M`am saturat de astia nene, nu pot sa mai tac.
Scuip rime`n loc de gloante, e arma mea secreta,
Si nu c-as fi nebun, sau parte dintr-o secta,
Instig la manifest, hai sa-i tragem p`astia`n teapa,
Sau pe rug, sa ne uitam la ei cum or sa arda,
Hai sa schimbam ceva, cat timp vom mai putea,
Sau o s`ajungem mult mai rau ca aia din Somalia !

2 Response to "Manifest (continuare)"

  1. corinaenache says:
    10 august 2011, 20:48

    foarte bine zis

  2. adelici says:
    12 august 2011, 19:48

    genial :x

Trimiteți un comentariu