China si animalele sacrificate

Nu de mult, am dat din intamplare, pe Facebook, de un link si din curiozitate am intrat si eu. Ceea ce-am vazut, m-a marcat ! Pana acum, credeam despre mine ca sunt un om pasnic, ca n-am nimic cu nicio rasa sau popor in parte, insa dupa ce am citit si-am vizionat filmuletul de pe site, m-am schimbat la 180 de grade. Imi doresc nespus de mult sa pot avea puterea de a chinuii si maltrata tot poporul chinez, de a-l face sa sufere groaznic si intr-un final sa-l sterg de pe fata Pamantului. Va las si pe voi sa cititi articolul si sa vizionati filmuletul si de ce nu, poate sa semnati si voi petitia care se afla in josul paginii. Articolul il puteti gasi aici, mai jos aveti filmuletul:

Stand by animals in China. from ptroa on Vimeo.

16 Response to "China si animalele sacrificate"

  1. Dan Says:
    2 iulie 2011, 00:50

    Asta poate face doar o minte bolnava..dar nu putem sa-i bagam in aceeasi oala pe toti, e gresit sa generalizezi ..nu fac toti asa( dar aia care fac -ar fi bn sa fie trati la fel ..poate poate le vine mintea la cap !!! ) aaaa si vezi alt obicei in asia ( cel cu mancatul de creier, de maimuta vie ) oamenii asti au o bubita la creier ..phh ce imaginatie si comportament blonav au uni :(

  2. dinu roman says:
    2 iulie 2011, 04:34

    ma intreb ca de fiecare data:
    cei care au filmat asa ceva si multe alte adevaruri mai grave si mai crude,doar pentru a distribui-dupa- pe dailymotion, vimeo, youtube si altele, de ce plm nu au intervenit pe moment? traim din videoclipuri, pana la urma? ne doare din videoclipuri?

  3. Sorina says:
    2 iulie 2011, 10:01

    Oribil! :|

  4. Anonim Says:
    2 iulie 2011, 23:32

    Astia merita trasi in teapa sau...mai rau de-atat! Groaznic! Suflete nevinovate....

  5. Lillee says:
    3 iulie 2011, 19:08

    Neee, nu se poate asa ceva... :(

  6. Francezu says:
    3 iulie 2011, 19:13

    @Dan: cand nu e cazu sa generalizezi, n-o faci, insa cand au invadat toata europa si comit acte de genu, ti-e greu sa te stapanesti. Sa nu-ti mai spun ca am lucrat cu ei si am vazut ca din folia aia(ambalajul) pe care o arunci tu pe strada ei produc adidasi si maimutoaie.

    @Dinu: din pacate, da.

    @Sorina: putin spus.

    @Anonim: ne rugam sa se reintoarca Vlad Tepes?

    @Lillee: m-as bucura si eu sa fie regizat, dar din pacate e adevarul crud.

    Sper ca ati semnat petitia. Dati si voi mai departe !

  7. Anonim Says:
    19 iulie 2011, 20:35

    Deci asta mi-a pus capak ! Icsu ! Semnezzz si euuu !

  8. Sabin says:
    28 iulie 2011, 10:40

    Doamne nu-mi vine sa cred, ce fel de suflet au "oamenii" astia, daca pot sa le zic oameni sau daca pot sa zic ca au suflet. Sunt niste criminali, saracele animale.

  9. Anonim Says:
    12 august 2011, 13:43

    ceea ce am vazut m-a distrus sufleteste...oare nu se poate face nimic sa-i oprim......sa-i pedepsim...sa ajutam bietele animale.....unde trebuie sa semnez???????????........

  10. Francezu says:
    12 august 2011, 19:28

    @Anonim: in postare, vei gasi link-ul(sursa) de unde am preluat articolul si acolo in josul paginii vei putea semna si petitia. Multumesc celor care au pus umarul si-o fac in continuare.

  11. pandhora says:
    29 septembrie 2011, 22:39

    sunt in perfect acord cu Dinu...vindem durere...

  12. Francezu says:
    29 septembrie 2011, 22:44

    @Pandhora: acuma depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. Daca n-am vedea aceste clipuri triste, n-am avea de unde sa stim ce se intampla. Adevarul doare, din pacate.

  13. pandhora says:
    29 septembrie 2011, 23:11

    detest cruzimea...este inutila...
    eu sper ca oamenii macar sa nu fie rai daca tot nu sunt in stare sa fie buni...

  14. fotograf nunti oana says:
    30 octombrie 2011, 15:23

    Cata cruzime............ si cand te gandesti ca ne-am umplut de chinezi

  15. Anonim Says:
    20 decembrie 2011, 09:39

    OF animale copil de 10 ani nam mai vazut asa ceva

  16. Anonim Says:
    7 aprilie 2014, 17:22

    cata rautate pot avea oamenii astia...las ca va veni vremea cand vor platii cu totii pentru ceea ce fac..nenorocitii

Trimiteți un comentariu