Suflet de copil

Mi-aduc aminte de cand eram copil pe strazi,
Cum se formau gasti, acum le zice brigazi,
Cum n-aveam noi griji, acuma-i durere,
Nu poti supravietuii cand in jur e tacere.

Esti inchis intr-o lume unde nu se mai viseaza,
Unde fericirea-i scumpa, si doar la bani se raporteaza
Pretu pe care tre' sa-l platesti e prea mare,
Si cand vad ca unii mor, nu-mi mai e de mirare.

Nu mai e soare, nu mai e pace-ntre noi,
Am ajuns sa ducem cu noi insine un razoi,
Purtat catre culmi inalte, cand pici e dureros,
Si multi uita c`ai greu si c`au plecat de jos.

Vreau inca sa simt ca traiesc, sa iubesc,
Si sa am libertatea sa fiu ce si cum doresc,
Dau sperante inimilor ce le-atrag in jurul meu,
Si va fi cum mi-am dorit si cum am visat mereu.

4 Response to "Suflet de copil"

  1. Alexandra Dincă says:
    28 mai 2011, 21:28

    Stii doar: "Sa fii copil e lucru serios/ Nimic pe lume nu e mai frumos!" Thumbs up!!!!

  2. Goda says:
    3 iunie 2011, 04:00

    Foarte misto rimele:)

  3. Suflet de curva says:
    14 iunie 2011, 10:38

    frumos

  4. Rebeca C. says:
    2 august 2011, 22:02

    Superba paralela dintre copilaria "de ieri" si cea "de azi".

Trimiteți un comentariu