Punct si de la capat

Totul s-a terminat, nu-i nimic, merg mai departe
Linistea noptii, muzica, ma fac sa uit de toti si toate,
In curand n-o sa-mi aduc aminte cine esti,
Si daca cineva`mi vorbeste despre tine, sunt povesti.
Ce daca te-am iubit, ce dac`am vrut sa fie bine,
Inchideam ochii sa ajung pana la tine,
Eu mi-am dorit pentru noi tot ce-i mai bun,
Iar tu ai preferat sa transformi totul in scrum.
Nu-mi pare rau nu... n-a fost sa fie,
Chiar daca te-am ales pe tine dintr-o suta, sau o mie
N-am sa regret pentru ca nu e totul bun in viata
Nu poti sa ceri iubire unei inimi ca de gheata !
Raman acelasi eu, acelasi stii tu care,
Cand te iubea tinea s-o spuna si in gura mare,
Sa stie toti ca pan' la urma tu contai,
Si ca din toate, hrana mea de fericire tu erai.
Pun punct si de la capat singur am s-o iau din nou,
Chiar daca dintr'un "te iubesc" a mai ramas doar un ecou
Nu-i nimic, toate trec, vin altele,
Chiar daca-s obligat acum sa-mi judec faptele !
Inca n`am terminat de spus tot ce era de spus,
Zdrobit, patruns adanc acum de-un sentiment ascuns
Ciudat, de fapt, sunt sigur, mintea-mi joaca feste,
Si n-ar fi totusi rau daca ar fi doar o poveste.
Privesc acum in gol, ce-a mai ramas din ce a fost
Si-ncerc sa dau momentelor cu noi cate un rost
Astept dar in zadar sa imi explic ce s-a-ntamplat
Dar tot trec peste ele, pun punct si de la cap !
Incep...o noua viata chiar si fara tine,
Si vreau sa-ncerc sa ma gandesc de-acum mai mult la mine,
Nu vreau de unul singur sa port acest razboi,
Sunt sigur c-am fi castigat daca eram in doi !

P.S. Sunt curios cati se regasesc in povestea asta :) Iar daca vrei sa ne ajuti, da-o mai departe prietenilor tai sa vedem ce spun si ei. Multumim !

12 Response to "Punct si de la capat"

  1. Bianca Dobrescu says:
    3 mai 2011, 19:40

    Merge cântată!:P

  2. Bianca Dobrescu says:
    3 mai 2011, 19:43

    observaţie: repeţi -de spus- într-un vers şi e deranjant:D

  3. C.L.M. says:
    3 mai 2011, 19:46

    Eu sigur ma regasesc:) doar stii:))

    Cat imi place:X

  4. Francezu says:
    3 mai 2011, 21:54

    @Bianca: posibil, dar este genul de poezie in care se accepta, datorita stilului in care se incadreaza, adica R&B, in caz de ar fi cantata cum bine spui (si poate va fi) :)

  5. Anonim Says:
    3 mai 2011, 23:02

    Frumos...Punem punct si-o luam de la capat...Super!

  6. Mallynna says:
    4 mai 2011, 11:00

    Este cam imposibil sa nu te regasesti in aceste versuri pentru ca majoritatea dintre noi au trait macar o data povestea de dragoste "ideala" si au dat totul.
    Sunt frumoase versurile desi optimiste , ascund oarecum tristete si regrete. Si asta o spune cel mai bine ultimul vers.
    Tine-o tot asa! Faci treaba foarte buna

  7. Lillee says:
    4 mai 2011, 19:28

    Oau, cat de frumos. Ai talent, nu gluma. Cum spunea cineva mmai sus, chiar ar merge cantata. Continua pe drumul asta ca o faci bine.
    M-am regasit si eu p'acolo. Ti-am spus ca am avut emotii cand am citit-o. In prima faza ma gandeam " cine a scris-o....ma cunoaste?". M-am lamurit acum :))

  8. Francezu says:
    4 mai 2011, 19:32

    @Lillee: multumesc. cat despre cantat, versurile au fost scrise pe un anumit instrumental pe care mi-ar fi placut sa spun povestea asta, dar voi alege altul, si in plus, o voi continua :) E o promisiune !

  9. Anonim Says:
    5 mai 2011, 11:41

    Bravo....frumos, me LIKE! :)

  10. Alexandra Dincă says:
    5 mai 2011, 15:16

    Nu e vorba neaparat de regasit in versuri cat despre faptul ca ai abilitatea de a transforma ceva complicat intr-un mesaj simplu. Noi restul avem tendinta de a complica lucrurile, mai ales daca tin de domeniul asta sentimental. Thums up!

  11. iubesc alcoolul says:
    3 august 2011, 10:59

    eu... eu ma regasesc...:( si ma doare...

  12. Ecaterina Tcv says:
    3 august 2011, 21:30

    frumoasa poezie, pacat ca este asa de trista si adevarata uneori

Trimiteți un comentariu