Pentru mama

25 de ani s-au scurs, simt ca am ceva de spus,
Pentru mama care, de-orice lucru-i mai presus
Tu mi-ai dat viata, m-ai crescut cum ai putut,
Si-ai avut grija de mine inca de la inceput.

Am gresit, m-ai iertat, nicioadata n-am uitat,
De la tine numai...lucruri bune-am invatat,
Cum sa fac fata si sa trec peste probleme,
Cum sa...invat de bine, si sa ma feresc de rele.

Mi-as dori sa mai fiu tot copilul ala mic,
Sa n-am nicio grija si de toti sa fiu iubit,
Sa nu mai cresc, sa se opreasca timpu-n loc,
Si...sa ma joc...cu vecinii de la bloc.


Asta-i pentru mama, far' de care n-am fi fost,
Far' de care viata noastra n-ar avea deloc un rost,
Draga mama stii, te iubesc ca la-nceput,
Datorita tie sunt acum ceea ce sunt !

6 Response to "Pentru mama"

  1. C.L.M. says:
    7 mai 2011, 23:46

    ;) Ce sensibil ;)

  2. Goda says:
    7 mai 2011, 23:47

    Foarte frumos.

  3. BlueRiver says:
    8 mai 2011, 00:09

    Frumos! I-ai spus mamei tale toate astea? :)

  4. Francezu says:
    8 mai 2011, 00:11

    Vede singura :)

  5. Marian Says:
    21 iunie 2011, 12:57

    Super frumos!!!...
    No comment:(...

  6. Anonim Says:
    2 iulie 2013, 00:53

    este minunata haioasa si frumoasa <3 :* :)

Trimiteți un comentariu