Fa bani repede si intr-un mod placut

Am inceput sa joc poker online de vreo 2 ani de zile. Pe bani...virtuali. Era o metoda destul de placuta de a-mi ocupa timpul, plus ca imi punea la incercare instinctul, intuitia, logica, in vederea deciziilor pe care trebuia sa le iau la mese. Am descoperit si eu intre timp site-ul celor de la PokerStrategy care au o promotie cum nu prea s-a mai intalnit: te inscrii(absolut gratuit), treci un test de 20 de intrebari, bineinteles din poker(destul de usoare) si primesti 50$ gratuit pe care poti sa ii joci pe platforma aleasa de tine. Nu trebuie sa depui niciun ban, nu trebuie sa platesti nimic, tot ceea ce trebuie sa faci este sa treci un test extrem de simplu. Si acum, sa fim seriosi, vreti bani degeaba? Pe site-ul lor puteti gasi materiale informative, articole, video legate de strategiile de joc, care cu siguranta va vor ajuta sa treceti testul mai usor. Aveti la dispozitie 120 de minute(2 ore) pentru a trece de cele 20 de intrebari. Daca sunteti dispusi sa pierdeti 10 minute pentru a castiga 50$, va puteti inregistra aici sau accesand banner-ul aflat in dreapta site-ului. Mult succes.

P.S. Pentru cine e atat de tembel si nu stie raspunsurile la intrebari, ma poate contacta la adresa enforc3r2005@yahoo.com pentru putin ajutor.



2 Response to "Fa bani repede si intr-un mod placut"

  1. C.L.M. says:
    18 mai 2011, 14:48

    :)) Hai ca nu cred ca exista tembeli in cazu' asta :))

  2. Lillee says:
    22 mai 2011, 01:34

    Ai mai castigat ceva? La poker te fac cat ai zice peste :))

Trimiteți un comentariu