Capu' sus

Este titlul unei piese pe care voi n-o s-o ascultati in veci :)) Insa m-am hotarat sa pun prima strofa pe blog, pentru ca merita. Enjoy !

Nu te speria de titlu' pe care l-am ales,
Ca tot ce am de zis nu se bazeaza pe revers
Ca am o mie de-ntrebari asezate-n trei,
Si nu esti obligat sa-mi zici daca nu vrei.
De ce nu am pe cineva care sa zica "Da,
Daca ti-am luat pe cineva, ti-l voi inapoia",
Ca parintele e unul singur,
Si iti vrea binele aproape sigur !
Sunt derutat, stresat, bagat cu capu'n nori,
Plin de fiori cand vad atatea terori,
Cand vad atata lume dezorientata
Si de ce tre' s'avem si arma si armata?
Omu' riposteaza daca'i faci rau,
Considera ca si el are un Dumnezeu
Si ca poate sa faca din noapte zi
Dar nu stie niciodata cat va trai!
Am facut "Daca maine mor", stiu ca nu trebuia
Pentru ca vreau sa raman langa familia mea
Pentru ca asta-i ultima'ntrebare,
Zi'mi ce sa tre' sa fac ca nu mai am rabdare?

P.S. O sa fim mereu alaturi de tine, chiar si inchis intre 4 pereti! Capu' sus !

0 Response to "Capu' sus"

Trimiteți un comentariu