Prostii si petitiile

De ceva vreme, ma tot "freaca" la cap un anunt pe Facebook, cum ca e un grup de 1% care nu asculta manele. M-am inscris si eu, de curiozitate. Intr-adevar nici eu nu agreez acest gen de muzica dar, am observat ca s-au adunat toti cretinii si au inceput sa "strige-n" gura mare ca ar trebui sa dispara manelele. Cica ei sunt intelectuali, asculta Strauss si Mozzart. Am spus-o si acolo, in grupul acela...daca cineva le-ar da bani sa asculte manele si n-ar mai trebui sa munceasca, ar fi Romania plina de ipocriti. Da cultura afara din ei si nu mai suporta ei manelele. Cum sa numim asta? Invidie? Sau dorinta de a face pe inteligentul? Ca daca-l iau pe unu' de pe strada care "nu suporta" manelele si-i dau sa bea, o fute si pe ma-sa-n gat pe nu stiu ce manea a lu' Salam. Am inteles, nu iti place, e problema ta, dar lasa-i vere si pe altii, poate amarati, sa se bucure si ei de putinu' ala. Sau esti prea egoist?

6 Response to "Prostii si petitiile"

  1. Bianca Dobrescu says:
    29 aprilie 2011, 23:57

    Nici eu nu agreez manelele, însă cred eu,odată cu atingerea vârstei maturităţii, chiar ar trebuii să nu mai facem astfel de diferenţe, cât timp nu-ţi ascultă ţie-n cap, unde-i problema?

  2. Francezu says:
    30 aprilie 2011, 00:00

    E greu sa inteleaga lumea ca trebuie sa traiasca toti. Asa, sunt multe alte lucruri pe care nu ni le acceptam intre noi, de ce-ar fi asta o problema? pana la urma tot nu gasim raspuns. Poate ca n-are cine sa ni-l dea :)

  3. pandhora says:
    30 aprilie 2011, 00:13

    atat de banalul "gusturile nu se discuta" ar trebui aplicat si aici...
    pe de alta parte sunt in acord cu Bianca cand spune ca totul e ok daca isi asculta muzica preferata fara sa ma oblige si pe mine sa o ascult...pentru ca de fapt asta este problema...

  4. Bianca Dobrescu says:
    30 aprilie 2011, 00:21

    Or poate nu ştim unde să-l căutăm,şi nu trebuie să ne oprim din căutat:)

  5. Francezu says:
    30 aprilie 2011, 00:24

    Pai da, fiecare sa isi asculte muzica preferata. Dar de ce trebuie sa faca unu si altu circ ca ei nu prefera nu stiu ce gen? E cam stupida treaba si cel putin, nu mi se pare corect. fiecare cu ce-i place

  6. Bianca Dobrescu says:
    30 aprilie 2011, 00:46

    Pentru că cel dintâi, are un altfel de comportament, mai : mamăă, sunt centrul atenţiei, hai să bag muzică-n blană că-i şmecher.

    Doar de asta:).
    Eu merg cu căştile-n urechi, în casă la fel, (căci am vecini superbi, stând la bloc), so n-am problemă:D

Trimiteți un comentariu