Gelozie

Daca nu ne-am fi-ntalnit
(Absolut din intamplare),
Tu pe altul oarecare
Tot asa l-ai fi iubit.

Daca nu-ti ieseam in drum
Ai fi dat cu bucurie
Altuia strain, nu mie,
Mangaierile de-acum.

Ai avea si un copil
Care, poate (idiotul),
Ar fi semanat in totul
Cu-acel tata imbecil.

Dar asa...ce lucru mare
Ca-ntr-o zi ne-am intalnit
Si ca-s foarte fericit,
Absolut din intamplare !

Din volumul "Migdale amare" de G. Toparceanu

1 Response to "Gelozie"

  1. Toteu says:
    29 martie 2011, 23:58

    da,realist...m-am gandit si eu de multe ori si am observat ca doar implinirea dorintei este cea care anima doua suflete.doar ca noi ca oameni,avem obiceiul sa ne limitam descoperirea cand ceva se implineste...nu stim ca sunt cai in viata fara sfarsit si fara sansa de intoarcere.

Trimiteți un comentariu