De ce ma bucur ca sunt roman

Initial am vrut sa scriu in titlu "De ce sunt mandru ca sunt roman" dar nu este tocmai contributia mea, nu am ajutat cu nimic la asta, asa ca voi spune "De ce ma bucur ca sunt roman". Motivele sunt mai multe, dar am sa vorbesc decat despre unul din ele, cel pe care eu l-am considerat mai intemeiat. Subiectul principal este tehnologia si cat de mult a evoluat pe parcursul anilor. Din punct de vedere tehnologic, in comparatie cu celelalte tari europene, suntem putin mai devansati dar tocmai asta este motivul pentru care am scris acest articol. E mai usor sa muncesti intr-o intreprindere unde totul este automatizat, gandeste calculatorul pentru tine, dar ti-ai pus intrebarea: daca un calculator face totul pentru tine, capul pe umeri ti-l tii doar ca sa nu iti ploua-n gat? Din punct de vedere medical, un neuron nu se regenereaza iar daca ii pierzi nu-i mai recuperezi. Si cum neuronii nu se dezvolta decat prin punerea la contributie a mintii, e de preferat sa muncesti intr-o uzina semi-automatizata sau chiar unde lucrul se desfasoara manual de la un cap la altul (depinde de la caz la caz). De ce toti sau aproape toti romanii sunt apreciati afara? Tocmai pentru ca au puterea sa dezvolte o idee, mult mai repede si mai bine decat ar face-o un sistem computerizat. Pana la urma si calculatorul, tot de om a fost creat, nu? Asa ca pana una alta, inca ma mai bucur ca sunt roman !

1 Response to "De ce ma bucur ca sunt roman"

  1. andreea toma says:
    18 februarie 2011, 20:16

    tu te bucuri?in ziua de azi, cam putine sunt motivele care te-ar putea face sa te bucuri ca esti roman.daca privesti in jur...

Trimiteți un comentariu