Am nevoie sa va stiu inca niste copii tineri.


Botic ascutit de  copil imbatat de  joc.

Sa aduca genele lui numai noroc?

Pe pervaz inca se scurge ceara de  vis.

Trebuie sa  fim liberi in Paradis.

Asta nu e un joc!

Copilul glumeste, dar suferinta aduce nenoroc.

Joc –joc, rosu – rosu

Ora 22. Sus! Copilule e ora de  culcare!

Am gresit. Trebuie sa dormi.

Copii viseaza in viata

Si traiesc in vis.

Zambeste in timp ce dormi!

Grupeaza norisorii si zbugheste-o din palma mamei.

Nu uita paturica!

Si ursuletul..

Copilule ai 18 ani! NU ITI UITA COPILARIA DIN VIS.

                                                Daca toti copii s-ar culca la ora 22 ar mai fii copii?

Daca bunicii in loc sa te stranga de  obraji, ti-ar da un pupic cu boticul ascutit, ar fi ei mai tineri?

                                                Daca mama l-ar murdarii pe tata de dulceata ar mai fii ei veseli?

Daca seful cel ursuz si-ar concedia ursuletii stricati, oamenii ar fi mai fericiti?

                                                Daca timpul ar fi invelit in apturica  cu miros de  lapte, ar uita sa  mai zboare?

1 Response to "Am nevoie sa va stiu inca niste copii tineri."

  1. Napocel says:
    3 iulie 2010, 11:52

    He, he, he

    Căzături-n copilăre
    Napocel

    P-acoperiș eram privind lung Luna
    Râdeai tu dar râdeam și eu de numa'
    Ai sărit de ți-ai rupt mâna
    Credeai că ești abil ca o puima...
    De frica părinților am plâns-ntruna
    "-Ai gândit că solul e ca plapuma?"
    Cu grijă am coborât să nu m-audă buna
    Of! "-Ce să mă fac acuma?"
    Lacrimile pe obraji ne erau ca lâna
    Și ce să vezi? De la zarvă a ieșit muma!
    Telefoane, ambulanță! De nervi mama m-a pocnit cu cana!

Trimiteți un comentariu