M-am saturat

Bai nene, m-am saturat. M-am saturat de reclamele alea lungi de la televizor de te fac sa uiti care-i subiectu filmului pe care tocmai il urmaresti. La un moment dat aveam tendinta sa cred ca s-a facut un fel de "schimb de roluri", adica filmul a devenit publicitatea iar publicitatea s-a transformat intr-un film. Un film de foarte mare lung metraj. Eu inteleg ca isi iau televiziunile bani din asta, dar s-o lase nene mai moale, doar e criza acum, nu?
Eh, si daca tot ma saturai eu de atatea reclame, facui si o petitie in atentia CNA-ului. Bineinteles, ca o sa am extrem de multa rabdare sa adun macar 10-20 de mii de semnaturi inainte sa inmanez petitia. Care sunteti de acord cu mine, gasiti linkul petitiei aici. Multumesc anticipat !

2 Response to "M-am saturat"

  1. raluk Says:
    18 iunie 2010, 10:41

    si eu sunt deacord cu tine, foarte multe reclame care apar in momentul culminant al filmului... dar sa stii ca unii isi castiga painea din asta:(. desi sunt de ambele parti am sa iti semnez petitia...;)

  2. gctinvalentin says:
    6 iulie 2010, 19:07

    hop....reclame...cand e filmul mai frumos...reclama...nu dureaza 10-15 min.reclama...si uite asa filmul de 60-70 min. ajunge sa fie de 100-120 de min. asta e adevarul...singurul canal unde nu baga reclame in timpul filmului este HBO...

Trimiteți un comentariu