Sarbatorile de Pasti

Si da, e corect "Pasti" si nu "Paste" cum aud pe mai multi. E evident ca de cativa ani incoace sarbatoarea de Pasti s-a transformat intr-o proasta traditie in care mai toti romanii beau si mananca pana la refuz. Cum se intampla si in cazul altor sarbatori, o sa vedem la stiri romani cu indigestie dusi la urgenta. Mai nene, am si eu o intrebare. Daca tot iti place sa faci indigestie la fiecare sarbatoare, de ce n-o faci in fiecare zi? Si-asa, cum avem 400 si ceva de sarbatori(cu aproximatie, deoarece Mitropolia introduce sfinti in fiecare an) la 365-366 de zile, ai putea deci sa sarbatoresti in fiecare zi. Iar daca tot esti un bun crestin asa cum pretinzi, de ce nu iti propui, ca macar de Inviere sa nu bei, sa nu fumezi, sa nu faci sex cu iubita(inainte sau dupa ce-ati venit de la biserica), sa te sacrifici si tu o singura zi din respect pentru aceasta sarbatoare. Greu romane, nu? Tine-o tot asa, insa am un sfat pentru tine: NU te mai intreba in fiecare seara cand esti gata sa adormi, de ce toate lucrurile au inceput sa-ti mearga prost. Tin sa spun un lucru: nici eu nu fac abstractie de la unele lucruri in ziua de Inviere, dar cel putin indigestia am grija sa nu o fac :))
Va urez la toti sarbatori fericite si ...Hristos a Inviat !

3 Response to "Sarbatorile de Pasti"

  1. Camelia Bucur says:
    5 aprilie 2010, 19:31

    :)
    Multumesc mult. La fel si tie:)

  2. liviu radulescu says:
    5 aprilie 2010, 20:50

    salut,daca vrei un schimb de link,acestea sunt datele: BALANTZA si link http://balantza.blogspot.com/ !! bineinteles e reciproc,te-am adaugat deja

  3. Anonim Says:
    7 aprilie 2010, 21:46

    Adevatat a Inviat! cat despre ce ai sp,sti ca ai dreptate,dar ce sa faci daca atat e mintea romanului,pana s-o mai moderniza si el ,mai ai u de facut rime..poop la u dulce minunatule.

Trimiteți un comentariu