Francezu - Noi doi

Tinand cont ca multa lume m-a batut la cap sa postez pe blog una din "capodoperele" mele, m-am hotarat sa le dau ascultare si puteti asculta incepand de azi Francezu - Noi Doi. Auditie placuta :)

6 Response to "Francezu - Noi doi"

  1. Dora says:
    1 aprilie 2010, 23:17

    Congrats!

  2. oanasyta Says:
    1 aprilie 2010, 23:42

    Esti tare!Misto melodia:)
    Imi place...

  3. tweety Says:
    1 aprilie 2010, 23:44

    Pot sa spun si eu acelasi lucru ca oana...
    Te iubesc:*

  4. Bogdan Stanciu says:
    2 aprilie 2010, 00:47

    ce zici, colaboram la o piesa?

  5. ctol says:
    2 aprilie 2010, 20:34

    da.....am reusit si eu sa ascult pana pe la jumate
    e penibil.........nu au nici o logica versurile
    gandeste mai mult inainte de-a scrie

  6. Anonim Says:
    7 aprilie 2010, 21:55

    SMie imi place mult piesa,de ziua mea am ascultat-o ,sti ca blonda e inebunita dupa mel de genul asta,kiss you sweet si te ast cu cat mai multe proiecte,pe care vr si eu sa le ascult

Trimiteți un comentariu