Ce inseamna de fapt "curva"?

Am avut deosebita placere de a afla zilele acestea ce semnificatie are de fapt cuvantul "curva". Si nu, n-o sa ma refer la femeie de moravuri usoare, prostituata sau cum vreti voi sa-i spuneti. Nici eu nu am crezut prima data ca poate fi adevarat, dar Goagal sa traiasca :) Si cum spuneam, exista o pasare (rara din cate am inteles), ce poarta denumirea de Larus leucocephalus, care tradus inseamna curva. Asa ca, domnisoarelor dragi, nu va mai simtiti jignite daca cineva va spune ca sunteti curva :)) Asta daca nu cumva...sunteti pasari de noapte !

5 Response to "Ce inseamna de fapt "curva"?"

  1. Daniel says:
    10 aprilie 2010, 22:13

    deci curva e o pasarica:)) si cum un mare om spunea ca "toate femeile sunt curve, in afara de mama si surorile mele...desi si ele sunt femei"...deducem si confirmam ca intr-adevar, pasaricile sunt curve...sau curvele sunt pasarici:))

  2. Methamphetamine says:
    11 aprilie 2010, 01:34

    :))) f tare .. totusi am o dilema:-? pasarea care se numeste " curva" are degeaba numele asta ?! hmm...

  3. deviantworlds says:
    11 aprilie 2010, 11:11

    eu va rog sa fiti atenti la sectiunea "phalus" din numele pasarii ... asemanarea este uimitoare :))

  4. Methamphetamine says:
    11 aprilie 2010, 12:10

    totusi :)) ciudat nume pt o pasare 8-} .Desi daca ma gandesc mai bine si noi avem nume ciudate cum ar fi >> http://www.jurnale.ro/Cele_mai_ciudate_nume_romanesti-e4973-44111.html

  5. DragonflyComplex says:
    11 aprilie 2010, 16:49

    Hei, cu ocazia primăverii (sună ca o felicitare, ştiu) ţi-am oferit un premiu-leapşă.Ca să îl vezi doar dă un click pe numele meu :).

Trimiteți un comentariu