Vreau sa plec - Partea a III-a

Stiu ca te`ntrebi de ce tot insist sa plec,
Dar ca tine si ca tine imi doresc un drum mai drept
Poate n`as pleca dac`ar fi putin mai bine,
Dar nu vreau sa stau s-ajung cu grija zilei de maine.
Vreau sa plec, te rog mama nu mai fi...
Suparata ca-ti promit, zi de zi noi vom vorbi,
Are si baiatul tau dreptul la ceva mai bun
Pan'acum, tot ce a fost, sti s-a prefacut in scrum
Dac`ar fi sa aleg, n`as pleca de langa voi
Sti ca singura familie ati ramas tot amandoi
O sora am in suflet, si-o pastrez chiar daca plec,
Si mai am multe pe suflet, dar sa sti ca toate trec.
Vreau sa plec, asta-i tot ce am de spus,
Vreau sa plec, si`o s-o fac cu capul sus,
Vreau sa plec, si sa las in urma mea,
Un nume care tu sa ti-l amintesti candva.

0 Response to "Vreau sa plec - Partea a III-a"

Trimiteți un comentariu