Romania si Sistemul

Traim intr-o societate unde sistemul sau guvernul, cum vreti sa-i spuneti, a incercat de-a lungul ultimilor 20 de ani o indoctrinare asupra populatiei. Mai pe romaneste spus, prostire. Se pare ca intr-o oarecare mare masura, a si reusit. Scopul propus acum 20 de ani incepe sa dea roade. Foarte mult timp s-a mers si inca se mai merge pe principiul "Crede si nu cerceta". Am fost, am votat presedinti, guverne, primari, etc. si ne-am ales cu...NIMIC. Infrastructura e la pamant, educatia si medicina la fel, de turism nici nu se mai pune problema. 60-70% din romani prefera concediile in tari straine ca la noi e si prea scump si prea murdar, poate chiar infect. Au dat romanii turistii afara din tara? Putin probabil. Avem aparatura performanta in spitale, dar nu avem medici competenti in a o folosi. Daca avem medici, nu avem spitale ca-s prea mizerabile.

Avem de toate dar de fapt, nu avem nimic. Avem minti sclipitoare, oameni capabili care merg desculti, dar nu avem un sistem care sa le-acorde o sansa. De ce? Tocmai pentru ca s-ar putea intoarce impotriva sistemului si asta nu se doreste. Asta e poate unul din raspunsurile la multele noastre intrebari.

Despre incercarea de "spalare a creierilor" populatiei ar fi foarte multe de spus incepand cu mii de ani in urma. Sa nu punem misterele inca neelucidate doar in spatele unei adunaturi de oameni. De foarte multi ani, diversi cercetatori, de diverse nationalitati, au afirmat ca nu suntem singuri in acest maret univers, ba mai mult accepta ideea ca am fi condusi de minti mult mai inteligente, insa adevarul este ca de obicei, undeva la mijloc.

Se spune ca nimic nu este intamplator pe lume. De foarte multe ori stau si ma intreb daca cei din generatiile trecute si-au putut folosii creierul la o capacitate cu mult mai mare, noi de ce nu am putea? Pentru ca nu vrem? Mi-e greu sa cred asta. Pentru ca nu putem? Iarasi mi-e greu sa cred. Eu cred ca nu suntem lasati, nu suntem ajutati de cei ce ar putea sa ne ajute. De ce?

Lacomia de bani si setea de putere, lipsa de constiinta sunt cateva din motivele pentru care EI ne vor prosti!

Va urma...

3 Response to "Romania si Sistemul"

  1. sandy Says:
    28 martie 2010, 09:56

    Interesant si din pacate adevarat. Noi,nu ei(cei ce ne conduc),suntem ca o turma care nu stie incotro se indreapta.Gandim,avem idei si solutii,avem......dar cine tine cont de noi?
    ..............................................
    Interesant blog !

  2. Mario says:
    29 martie 2010, 14:50

    Nu sunt de acord cu tine in totalitate cu ceea ce ai spus aici, poate ca asa este...si sistemul incearca prostirea populatiei, dar una este sa incerci, alta este sa si reusesti. Totul tine de fiecare persoana in parte...daca eu am ideile mele, principiile mele dupa care ma ghidez in viata, statul nu poate sa le schimbe! Din pacate, romanul s-a nascut "miserupist", gen...las-o ba ca merge asa!

  3. Dacian Moon says:
    31 martie 2010, 23:00

    :D "daca eu am ideile mele"... asta se aplica la atat de putini oameni... foarte multi nu au ideile lor, nu gandesc, iau de bun ceea ce li se baga pe gat pentru ca i-au luat amortiti gata din comunism si cu ocazia asta prostirea populatiei nu mai e asa o provocare grea. Din pacate. Iar cei care gandesc deja devin minoritate... Poate sunt eu prea negativista dar...

Trimiteți un comentariu