De nedescris

Sa fie oare un mister,
De ce te plac asa de mult?
Si-as pierde noptile cu tine
Ca nu ma satur sa te-ascult.

Am intalnit multe in viata
Dar n-a fost una cum esti tu
Zambesc cand ma gandesc la faptul
Ca te sarut si nu spui NU.

Un vers, o rima, un refren
Pentru moment e tot ce-avem
Drumul e lung si foarte greu
Insa promit sa lupt mereu.

Sa lupt ca sa te vad zambind
Nimic mai mult nu imi doresc
Esti mai presus de orice lucru
Si n-am de gand sa ma opresc!

Iti place poezia mea?
Atuci ma bucur, nu uita,
Ca sunt aici, voi fi mereu
Sa te ajut cand dai de greu!

Ramai uimita cand citesti?
E spus din suflet, nu-s povesti
Ador sa spun ce am in cap
In poezia care-o fac.

Nu-mi place sa vorbesc in vant,
Insa imi place mult sa cant.
Sa spun tot ceea ce eu simt,
Din rasarit la asfintit.


Tu m-ai trezit din lumea mea
O lume mult, dar mult prea rea
Eu pentru asta-ti multumesc
Si un sarut iti daruiesc

As vrea in zori cand ma trezesc
Pentr-un moment sa te zaresc
Sa-ti spun in soapta te iubesc
E tot ce simt si imi doresc!

Pentru o clipa ma opresc,
Dar trebuie sa-ti amintesc...
Ca tu esti tot ce am mai bun
In lumea-n care sunt acum!

0 Response to "De nedescris"

Trimiteți un comentariu