Continuam cu aroganta

Revenind la piesa "Amintiri" ce trebuie sa iasa saptamana viitoare(sper), ieri am avut intalnire cu dirijoarea corului de copii ce urmeaza sa apara pe refrenul piesei. Imi spusese cu o zi inainte ca ea personal, nu e multumita de refren si ca domne, trebuie sa ii dau ei explicatii ce si cum. Zic bine, dar totusi, nu pot sa iti explic asta-n telefon, hai mai bine sa ne intalnim. Si s-a produs....dezastrul. Precizez ca fata e la conservator deci nu lucrez asa cu oricine :)) In prima faza, imi spune fata ca ei nu i se pare destul de melodic refrenul si ca ar trebui sa sune putin altfel decat cum l-am "conceput" eu. Ii explic frumos ca insusi negativul nu este melodic si ca nu poti canta 2-3 strofe intr-un fel iar refrenul in altul. La care fata imi spune urmatorul lucru: "Draga, eu nu sunt muziciana. Te rog frumos sa imi explici ca la copiii mici". Stai putin papusa, sunt putin confuz. Probabil e si astenia de primavara care imi insufla un sentiment mai ciudat :)) Esti la conservator si trebuie sa iti dau eu explicatii? Habar n-ai ce e aia o masura si nu poti pune 3 cuvinte pe o linie melodica? Scuza-mi indrazneala, dar cel mai bine ar fi sa te lasi de meseria asta, mai ales ca nici nu te prinde. Acum...pentru cei care vor sa ii dea dreptate stimatei domnisoare...sau poate nu, va las mai jos refrenul asa cum l-am conceput eu, piesa o aveti, va las deci sa spuneti singuri, care cum are dreptate:) Enjoy

"Nu, nu nu vrem sa credem c-am uitat,
Atunci cand esti copil, totul pare minunat,
Intr-o lume cu povesti, cu desene, jucarii
Haideti sa nu uitam ca noi toti suntem copii."

0 Response to "Continuam cu aroganta"

Trimiteți un comentariu