O Clipa

Sa-mi dai o clipa, un minut,
Sa iti arat cam cat de mult...
Insemni si nu e doar atat,
Ca te iubesc cu mult mai mult.
Sa stam doar noi si stelele pe cer
Sa ne iubim, mai mult nu-ti cer.
Ce altceva pot sa mai vreau?
Eu pentru nimeni nu te dau.
Sa treaca ani si secole intregi,
Nu-mi pasa, cat esti langa mine.
Incearca doar sa ma-ntelegi
Ca tot ce fac, fac pentru tine.
S-ascult cu tine glasuri vii
De pasari, undeva pe-un lac.
Tu esti un inger, eu te plac
Nimic mai mult, nu mi-as dori.

2 Response to "O Clipa"

  1. EttO says:
    30 decembrie 2009, 22:15

    marfa ti-au iesit :D .. dar mai lucreaza

  2. Anonim Says:
    2 ianuarie 2010, 04:04

    Da ..ma lasi fara cuvinte,mie sincer ca pers neutra care nu are legatura cu lumea asta a ta,chiar imi place ce iese din inimioara aia a ta,bv.. you are the best,kiss sweet la baiat

Trimiteți un comentariu