Emotii

Am sa iti spun atatea cuvinte,
As vrea sa le-nsir, dar nu le gasesc
Emotii ma-ncearca, fiorul se simte,
Si-ncep prin a-ti spune ce mult te iubesc.


Acu-i mai usor, pot spune si restul,
Te-ador, mi-e dor, de ochii tai dulci,
Sa stie tot nordul, sa stie tot vestul,
Ca tu, numai tu, fericire-mi aduci.


Deja e mai simplu, deci pot continua
Sa-ti spun ca as vrea sa-ti ofer bucurii,
Sa uitam de tristeti, c-un zambet as vrea
Pe buzele tale, la mine sa vi.


Te-astept, te iubesc, nu-mi pasa ca-i greu,
Iubirea, dorinta, imi dau o speranta,
As vrea sa te vad langa mine in viata
O clipa, o ora, o zi...mereu.

3 Response to "Emotii"

  1. Anonim Says:
    2 ianuarie 2010, 04:11

    Un singur lucru regret:ca nu am avut onoarea si placerea sa te cunosc personal,bafta in continuare bombon:*

  2. Anonim Says:
    7 martie 2010, 00:36

    ''o clipa,o ora,o zi...mereu''
    superb!!!
    sa imi scrii si mie o poezie.te rog din suflet!
    :*:*:*

  3. Andrei Thutat says:
    23 octombrie 2010, 05:41

    Salutare!
    Frumoasa poezia ta. Si eu scriu versuri si pentru cei care sunt pasionati de poezie, am gasit aici un dictionar de rime foarte bun care ofera rime pentru aproape 1.400.000 de cuvinte din limba romana si are suport pentru diacritice.
    Il poti gasi aici: dictionar de rime online

Trimiteți un comentariu