As vrea

As vrea...
Sa te pot strange-n brate, sa te pot saruta
De buzele tale nu ma pot satura
De ochii tai dulci ca doua cristale
Si zambetul tau ce-mi iese in cale.


As vrea...
Clipe frumoase sa traiesc langa tine
Ca doar langa tine simt eu ca mi-e bine
Doar tu imi placi si sti ca nu`i gluma
Si port sentimente ce nu-s o minciuna!

As vrea...
Atunci cand esti trista, la piept sa te strang
Sa nu-ti vad vreodata ochisorii plangand
Si-as vrea sa te am mereu mai aproape
La orice ora din zi si din noapte.

Nu pot...
Sa rezist prea mult fara tine
Mi-e dor, mi-e greu si tu sti prea bine
Nu vreau, nu pot dar inca mai sper
Si-astept sa-mi coboare un inger din cer.

Dar esti aici...deja ai venit
De zambetul tau ma simt absorbit
As vrea 9 vieti sa stai langa mine
Si totusi, sa mor, mi se par prea putine

As vrea langa tine sa vad ani cum trec
Sa privim indelung amandoi rasaritul
Si-as vrea sa fac cumva s-opresc timpul
Cand clipe frumoase cu tine petrec.


1 Response to "As vrea"

  1. Anonim Says:
    2 ianuarie 2010, 03:50

    Tu mereu ai stiut ca imi plac vb tale calde,dulci,gandurile tale,te exprimi intr-un mod foarte frumos si asta te face mare

Trimiteți un comentariu